מדיניות משלוחים

לקוחות פרקטיקל שופ,
מדיניות משלוחים
הזמנות בתחומי כל הארץ יטופלו ויסופקו בלוחות הזמנים הבאים:
  • בין 14-31 ימי עסקים: באמצעות דואר ישראל בעלות דמי משלוח בהתאם לאמור באתר בעת הרכישה
  • ״יום עסקים״ – ימי ראשון עד חמישי, להוציא ימי שבתון של כלל המשק, ערבי חג וימים
  • בהם הבנקים בישראל לא עובדים.
  • זמני ועלות המשלוח עשויים להתעדכן מעת לעת בהתאם לאמור בעמוד המוצר באתר בעת ביצוע ההזמנה באתר.
  • האתר רשאי לקבוע סכום מינימום להזמנה באתר.
  • במקרה שבו מוצר שהוזמן באתר אינו זמין במלאי, האתר יעדכן את המזמין. במידה והמזמין לא יהיה זמין, האתר ישלח את ההזמנה ללא המוצר החסר.
  • במידה והלקוח לא יהיה נוכח בביתו בעת הגעת השליח, בשעה שתואמה אתו מראש, ההזמנה תוחזר ותשלח פעם נוספת לאחר תשלום דמי משלוח נוספים על ידי הלקוח.
  • אספקת הזמנות תתאפשר בכפוף לתנאים הבאים:
    • ישנה נגישות סבירה למקום ההזמנה;
    • האתר (לרבות חברת השליחויות שלו ו/או דואר ישראל) מבצע חלוקה באותו אזור;
    • אם מדובר בארגון, מוסד, קיבוץ או ישוב שלא ניתן להגיע אליהם ללא אישור מיוחד ו/או שאין בהם רישום מוסדר של רחובות ו/או מספרי בתים, ההזמנה תימסר לנקודת החלוקה המרכזית באותו המקום.
  • האתר לא יהיה אחראי לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שיגרם כתוצאה של:
    • כוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת האתר;
    • מסיבות הקשורות לדואר ישראל ו/או לחברת השליחויות של האתר;
    • סגירת המשק כך שפעילות האתר ו/או ספקיו ו/או נותני שירותיו יפגעו, מכל סיבה שהיא.